úterý 29. října 2013

CND Vinylux - Rouge Red

Moje nehty jsou jedna velká epizoda (jako ostatně celej zbytek mě). Když se na to kouknu objektivně, moje nehty jsou úplně normální. Nemám ani extra krátké, ani extra dlouhé lůžko, sice se mi trošku lámou, ale jenom, když vyrostou do délky, která už je stejně podle mě docela nehezká, takže taky pohoda.
Problém je, že jsem líná a nebaví mě: pilovat je do nějakýho tvaru
                   každý druhý den je lakovat/odlakovávat/přelakovávat
      nebaví mě ani chodit na manikúru (to už je fakt vrchol lenosti, tohleto!)

Ještě takovej bonus je, že bych si nikdy nenechala udělat gelový nehty, nikdy jsem to neměla a ani nebudu, prostě nenene, stačí mi melír, na kterej musím furt lítat, ještě nehty k tomu, tssss!
No takže jsem  pořád (a hlavně teda před svatbou) řešila, co teda s těma svejma nehtama udělám, abych na to nemusela nikam docházet, vydrželo to a abych to zvládla sama. Narazila jsem na CND Shellac, jednou jsem na to šla, že bych si to na ebay kdyžtak koupila a dělala si to sama doma (snažila jsem se tuhle zavádějící větu nějak obejít, ale nejde to:-)). Jenže se mi to moc nelíbilo, určitě za to mohla i paní manikérka, která měla obě ruce levý a udělala mi to tak pruhatý, že by se za to zebra nemusela stydět. Nicméně to byla hodně světlá barva a já jsem zrovna odjížděla na hory, takže mi to bylo docela šumák a nechala jsem to být. Barva sice držela tři týdny skoro netknutá, ale odrost byl šílenej a taky jsem si uvědomila, že koukat tak dlouho na jednu barvu není nic pro mě, a Shellac jsem si nekoupila. ALE! narazila jsem - zase na Ebay - na CND Vinylux, což je obyčejný lak bez zapíkání a podobnejch srandiček, co by měl vydržet 7 dni. Stačí si nakoupit barvičky a top coat a je to. Stojí kolem šesti dolarů (plus poštovné, jistěže). Já vzala poprvé jen jednu barvu, protože co když by kecali... ale nekecali! (Vlastně teda trochu jo, vydrží mi hezký většinou spíš tak 5 dní, ale i to je pro mě obrovská výhra, ani Opi, ani nic jinýho mi nikdy nepřežilo 3 dny). Tak se moje sbírka rozšířila o dalších pět kousků a mám takový tušení, že ještě nekončím.:-) Barvy odpovídají obrázkům, štěteček je spíš širší, což mi vyhovuje, ale hlavně ta výdrž, pecka (jenom drátěnku na nádobí to občas nepřežije, jinak všechno). Jsem z tohohle objevu naprosto nadšená a laky v drogerce už mě vůbec nezajímají, dokonce jsem rozdala i většinu svých zásob...prostě doporučuju všema deseti!
Na ukázku jsem nafotila klasickou červenou, protože ji mám zrovna nalakovanou (třetí den), zbytek nafotím časem.



Overtly Onyx, Bloodline, Rouge Red, Cake Pop, Lavishly Loved, Cream Puff, Top Coat

A co vy, máte zkušnost? A zkusíte?:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat